2008

Det jobbigaste med ett nytt år, är att man ska komma ihåg att skriva det!

Nu för tiden är det för sig inte riktigt lika jobbigt som när man pluggade,
men jag tycker fortfarande att det är svårt att komma ihåg att skriva rätt.

Så, nu tänkte jag ta och summera vad jag kommer ihåg av 2008;

*Jag började året som föräldrarledig
* I januari fyllde jag 30 år
* I Juli fyllde E 1 år
* Vi flyttade från vår älsklingslägenhet i Råsunda till en tråkig 4:a i Sundby, Spånga i Juli
* I Augusti åkte vi på Charter till Turkiet  2 veckor
* Första året på 5 år som jag INTE åker till URF
* I September började jag jobba igen
* I oktober köper vi radhus i Barkarby-
* Vilket innebär att vi byter bank pga bostadslån
* I november VABar jag för första gången
* December präglas av förkylningar och magsjuka

Vet inte om året varit ett av de bästa direkt, men det har väl inte varit så dumt heller?
Men ni kanske märker att jag har väldigt dålig koll på början av året..
Jag skyller på amningspsykos! ;)

Men vad väntar jag mig då av 2009?
*Jag ser fram emot vårt nya radhusliv- Inflyttning sista helgen i Januari :)
* Alla bebisar som kommer mellan Feb och Maj
*Att få fixa i trädgården.. Som nu ser ut som- ja, gud vet vad!

Vår trädgård
* Inflyttningsfest
* Resa till Prag i Påsk- Drömma kan man alltid ;)
* Ha barnkalas för E, som blir 2, HEMMA
* URF- om jag kan övertala M

Och att få många härliga kvällar med min underbara familj och vänner!

Vad ser ni fram emot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0