Junibacken



Idag var jag och E på Junibacken igen.
Vi bjöd med oss K och hennes döttrar som julklapp till dem.

Vi hade roligt allihopa- men mest uppskattat var nog showen om solägget..
Det lockade till många skratt!

Dagen fick mig att inse hur mycket jag saknar att umgås med K.
Vi har tyvärr kommit ifrån varandra sista tiden, men jag hoppas att vi ska kunna ses oftare än en gång i halvåret..
Ska försöka göra vad jag kan för att det ska bli så!

En helt annan grej..

Varför skulle jag ge godis till min 1,5 åring??
Kan inte föstå att det finns personer som tycker att det är konstigt att han inte vet vad godis är!
Jag bryr mig inte om andra vill ge godis och glass till sina barn varje kväll,
men snälla- Låt oss bestämma när det är dax för vårt barn att börja!

Det var väl bara det...

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men vadå, är det någon som har åsikter om att E inte får godis?! Men snälla! Som sagt, det är väl upp till var och en att avgöra sånt!!!

2008-12-22 @ 00:23:58
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: tessa

Ja, vi har några vänner som E och M var och åt hos häromkvällen- och de tyckte det var jättekonstigt att E inte får äta godis- och undrade om det inte var svårt att Inte ge honom det?

Vaddå svårt?

Det är hur lätt som helst!



Men vi är ju medvetna om att det kommer bli svårare med nästa barn- men det betyder ju inte att man behöver uppmuntra sina barn till att äta godis och glass varje dag!

Kalla mig gammalmodig, men jag tycker lördagsgodis är en bra grej- och glass och kakor får man när man har kalas eller myskväll.

Men det är ju vad jag tycker..

2008-12-22 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0