Nyårsafton

Just i skrivande stund så sitter jag och arbetar..
Eller det kanske är att ta i- jag sitter ju här och surfar ;)
Det är inte mer än 5 fjärrtåg ute och rullar, och så pendeltågen då, naturligtvis.
Så man kan inte påstå att vi jobbar ihjäl oss.

Men jag ser fram emot att snart få åka hem och fira lite nyår.
Har arbetstid till 22:00, men B har hintat om att jag kanske får gå tidigare..

S och K är hemma hos oss och håller M sällskap.
S ska laga mat ikväll. Det blir visst hummer till förrätt och lax till varmrätt.
Har ätit lite ost och kex här på jobbet, men sparar mig till vår sena middag.

Synd bara att jag börjar jobba igen kl 07:00 i morgon bitti-
men det ska nog gå bra.
Med en gravid kvinna i sällskapet så vet man att det inte kommer att spåra ur ;P

Återstår väl nu bara att önska er alla ett

GOTT NYTT ÅR!!!


Bilden är tagen från
http://www.acc.umu.se/~bodaniel/nyarsafton-2005/0325-Nyarsraketer.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0