Tidig jul

Hade en trevlig kväll ute i Tullinge igår.
Jag och E var bjudna på middag hemma hos W och B.

W gjorde egna fiskburgare som serverades med pitabröd, grönsaker, fetaost, räksallad och aioli.
 Jag tyckte det var jättegott! (Tar gärna receptet på det)
Men E visade sig på sitt bästa mathumör-
Ungen brukar aldrig peta i maten hemma, men så fort man är bortbjuden så vet jag inte vad som händer med honom?
I går kväll så stoppade han det mesta av maten ner i dricksglaset..
Man känner sig riktigt stolt med en så väluppfostrad son. ;)

Men E verkade ju glad- och han blev inte direkt på sämre humör när han till och med fick ett paket!
En färgglad liten kompis som inte spelar mindre än 175 olika melodier!!!
(När ska W och B egentligen skaffa sig en liten??? Har massor av förslag på presenter!)
I morse när jag skulle visa pappa, var den dock väldigt tyst-
Det är ju tråkigt att den inte höll mer än 2 timmars lek.
Men han ringde tidigare i kväll och berättade att den spelar igen-
Har inte bestämt mig än om jag tycker det är bra eller dåligt!?

Även jag fick paket! :)
Två pocketböcker, en kokbok med vegetariska recept, ett ljus och en flaska med egenkryddad sprit :)
Så nu vet ni hur jag ska tillbringa julhelgen ;)

Kände mig väldigt snål.. Allt jag hade med mig var två påsar med julthé-
Borde ha fattat att W skulle ha köpt något fint!

Nu måste jag fundera ut hur jag ska kunna återgälda denna underbara kväll-
med god mat, presenter och underbart sällskap.

Min tidiga julafton ;)

Kommentarer
Postat av: Wånkan

Tack för att ni ville komma, och du får säga till sen när du bestämt dig om det är bra eller dåligt att presenten låter igen ;)



Och du... det är tanken som räknas. The:t är jättegott!



Snart dags för oss att fara norrut, ska bli skönt att få komma upp till familjen några dagar.



Kram

Wånkan

2008-12-22 @ 11:15:49
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0