Julfest

Ikväll är det dags för årets julfest på jobbet.
I år ska vi äta julbord på Jimmys i Hammarby Sjöstad, och sedan blir det transport till BMB.

Ska bli trevligt att få en kväll ute och ta sig ett glas vin eller två.
Fast jag har som policy att inte dricka så mycket när man är med arbetskamrater, så det blir en lugn kväll.
Men tänkte ta en sväng förbi nox och säga hej till P- man får passa på när man kommer ifrån ;)

Eftersom jag är på jobbet till 14, så är M hemma med E.
De skulle passa på att ha en kvalitéts dag, så ska bli spännande att höra vad de hittat på när jag kommer hem.
M ska åka iväg och jobba lite i huset sen ikväll-
Det är vad jag kallar bra fördelning;
Jag går på fest och han jobbar i vårt nya hem!

Men det är jag värd ;P


Kommentarer
Postat av: Jannice

Så hur gick det på julfesten? nyfiken

2008-11-30 @ 19:18:15
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Wånkan

Va skoj med kort på rucklet! Ska bli så spännade att se före/efter bilder på det! Har en känsla av att det kommer bli hur fint som helst!



Har du tid att ses ngn dag efter jobbet innan jul ?



Kram

Wånkan

2008-12-03 @ 08:15:40
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0