Mas

Hade medarbetarsamtal med min gruppchef idag.

Det var trevligt att få sitta ner en stund och känna att någon bryr sig om att man är här.
Det är ju inte så ofta som man får feedback på sitt jobb- det blir nog lätt så när man jobbar skift,
och egentligen inte har någon kontakt med "verkligheten".

Hade inte så mycket att säga bara.
Jag trivs bra med mitt jobb och mina arbetskamrater-
visst man älskar inte alla, men jag kräver inte att alla ska älska mig heller.
Förmodligen kommer man få bära ut mig härifrån den dagen jag fyller 65?

Hon påminde mig om att det var faktiskt något som jag sagt redan på min arbetsintervju..
Att jag ville ha ett jobb med stabilitet och trygghet.
Tänk att jag erkände att jag var bekväm redan då? ;)

Hon nämde även att hon hoppades att jag kan kunna behålla arbetsglädjen som jag har-
Det hoppas jag också!

Det är ändå 35 år kvar till pension.

Åland- där jag hoppas få tillbringa mina dagar när jag fyllt 65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0