Har varit på begravning. 35 år

MMS

Har varit på begravning. 35 år gammal så avled C, vilket var alldeles för tidigt. C och jag var placerade i samma familj, och hon blev den stora syster som man behövde. Jag tillbringade många timmar i hennes flickrum. Det var en fin begravning, även om jag inte riktigt förknippade de valda låtarna med C. Man hade valt Ängel i rummet och Wind of change. När jag tänker på henne, minns jag mer Prince och Jakob Hellman. Jag hoppas i alla fall att hon funnit ro nu. Jag kommer för alltid att bära med mig henne i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Nu har jag en tävling i min blogg, där jag lottar ut TWILIGHT dvd:n som släpps den 29 april! Var med och tävla så kanske JUST DU vinner den !



Kram

2009-04-15 @ 16:06:39
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0