Lite mer text..

än vanligt blir det idag.

Började jobba i måndags efter 3 veckor semester-
och jag är redan trött.
Ringde upp en vän på Åland igår kväll och fiskade lite över möjligheten att åka dit.
De har stuguthyrning, men precis som jag misstänkte så är säsongen i stort sett slut och de har en del tomma hus som står, så nu ska jag bara få till några passande dagar. Skönt med en liten mini semester.

På lördag ska vi på 30- års fest. Tycker själv att vi kommit på en riktigt trevlig present.
Kan tyvärr inte skriva vad- då förstör jag ju överraskningen, men i helgen så ska jag meddela vad vi köpte.
Det är något väldigt kulturellt och "vuxet" ;)

Ska kontakta ÖNH läkaren i Jakobsberg igen- Vi var ju där i början av året och tittade på E:s körtlar som är lite svullna- men då tyckte han att vi skulle avakta och se hur sommaren blev.
Ett tag så andades han lättare, men sista veckorna så har andningsuppehållen kommit tillbaka.
Vilket inte känns så bra inför snuvperioderna som nu kommer.

E:s kusin gjorde den här operationen när han var 4 år, så känns inte som om vi borde vänta och se om det "växer" bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0