Idag har...

0-2f352f5b0e6b286fddeb438300b74533.png

Idag har vi finbesök av Doris och Roxy.
E har diarré och kräks slemm när han hostar så han är också hemma.
Men det låter värre än vad det är- han är ändå pigg, men man vill ju gärna inte lämna honom till dagis i det tillståndet..

Igår kväll var vi på Lasse-Maja. Ett gammalt värdshus här i Barkarby och åt julbord.
Vi hade bjudit med våra grannar och min faster också.
De har hjälpt oss så mycket under året, att vi kände att vi ville åtgärda alla tjänster.

Kvällen var jättetrevlig och våra killar, som båda är 2,5 år skötte sig bättre än väntat.
Men kvällens största charmtroll var nog lillkillen, som är 6 månader.

Vi var alla i stort nöjda med maten- fast efterrätterna hade man önskat mer av.
Tyvärr måste det varit något som ändå inte var riktigt bra;
För både min man och grannens man blev dåliga i natt.
Vi som mest åt fisk verkar ha klarat oss.
Stackars M.. Han som precis kände sig bättre efter helgens sjukdomar.

Jag tror inte att E drabbats av samma magsjuka, utan jag tror att hans är mer relaterad till hostan och allt slem som bildas.. men säker är jag ju inte.

Så min önskan till jul är att vi alla ska få vara så friska som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Stackars liten!! Krama om sjuklingen från oss!!

2009-12-03 @ 10:50:29
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Wånkan

Men stackars liten! Ska han aldrig få vara frisk???



2009-12-03 @ 12:51:22
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0