Riktig söndagskänsla

Var inte hemma förrän halv fyra imorse-
och är mäkta förvånad att jag var så pigg som jag var kl 09:00 när jag gick upp.
Men å andra sidan så fega jag ur rätt rejält med drickat redan vid midnatt.
Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll- Tack C för att du "tvinga" med mig!

Idag var vi och besökte syrran och hennes familj i deras nya lägenhet i Brandbergen.
Så himla kul att de är tillbaka i stan igen efter ett par år ute i landet.
Förstår att de kanske tyckte att det var lite jobbigt att vi ville komma innan de ens hunnit packa upp- men ses ju så sällan att nu när man hade chansen så vill man ju ses!
Ser fram emot att kunna ses mer regelbundet igen. Saknat henne så himla mycket.

Nu ikväll skulle jag ha träffat en tjej som jag känt sen vi hade samma dagmamma-
men tyvärr fick hon förhinder, så det blev inget.
Få se om vi kan ses i början av nästa år istället?

Tänk att det snart är nyårsafton.. Igen.

Har ni några nyårslöften?

Min julamaryllis fotad med skylight lins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0