Ska nu...

6c062658c470c62ac7f39128c2669202.png

Ska nu lägga mig för att sova. I morse gick jag omkring och plockade lite hemma efter att lämnat sonen på dagis. Slog in paket till mormor och farmor också. På jobbet blev man helt slut.. Vi har fortfarande problem med en del dataprogram och snö och is hjälper inte direkt till. Lägg till lite mer uppgifter på röran så blir allt perfekt. På vägen hem sen fick jag nån konstig värk i typ nedre delen magen att jag knappt kunde gå. Helt sjukt. Men det börjar kännas bättre. Har legat på soffan och tittat på nån "tjejfilm" på 3an. Perfekt när man inte vill använda hjärnan längre. Den har nämligen redan gått och lagt sig. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0