Ingen dator

Pga flytten så kan jag inte blogga hemifrån för tillfället-
har försökt skicka sms bloggar, men av någon anledning funkar inte det heller för tillfället!?

Därav det långa uppehållet.

Just nu sitter jag på jobbet. Har inte varit här sedan i tisdags..
Ledighet ger mersmak.
Kanske borde gå ner i tid?

Flytten gick i alla fall hur bra som helst!

M åkte i väg i går morse för att tömma flyttbilen på tippen.
(vi hämtade bilen i fredags kväll för att få bort skräpet från renoveringen)
Han hämtade även R i Jakan, och de var i Spånga vid halv 10.

Klockan 11 hade M sagt till alla att flytten skulle börja.
Men tro inte att han sätter sig ner och väntar till de andra kommer..
Nä, det går ju mycket fortare om man börjar själv.
Rätt typiskt om man frågar mig!

Men killarna blir ju glada- de behöver bara lasta ur- och sedan är det bara att dricka en öl eller fyra ;)
Sen så har vi ju A.
Han kom när allt var klart och vi skulle äta- smart kille!

Jag är i alla fall glad att M kom med sin bil-
var lite orolig för hur mina blommor skulle klara transporten.
Men det vart ju inga problem med hennes kombi.

Jag plockade fram kläder ur påsarna som jag kunde ha idag.
Men imorse så hittade jag inte hårborsten.
Inte den blekaste aning om i vilken kartong den är i.
Tur att jag hade en gummisnodd i alla fall.
Kanske skulle ta tag i att köpa en ny borste.. har ju ändå funderat på det i ett halvår nu!?

Om en timme ska jag ringa och kolla hur min man mår-
23:19 ramlade han in efter en sväng till Jakan.
Är lite sur, eftersom han varit och ätit upp oliverna från min matlåda...

Kommentarer
Postat av: Jannice

Tack hjärtat!!!!

2009-02-01 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0