På jobbet

MMS


Så här ser det ut på mitt jobb.
Det är just nu en bra dag att åka pendeltåg- alla är i tid!
Vilket gör att jag känner som om jag tjänar väldigt lättförtjänade pengar just nu ;)

Men å andra sidan ska jag sitta här till midnatt, och det är inte lika roligt.

Åh jag skulle inte ha skrivit något om rätt tidiga tåg, för genast har vi en försening i Sumpan..
5 min- hoppas han gasar på lite ;)

Vi har fått ny dagisplats!
Fick veta det på telefon i går, och idag vart det bekräftat.
De ville att han skulle börja redan på måndag, men jag sa att det blev lite för tätt inpå.
För det första behöver jag tid att få ledigt från jobbet, och sen måste ju E få tid att få ett avslut i Spånga.
Känns bra att äntligen få en plats där vi bor.
Det har inte varit lätt att pendla med en trött 1,5 åring.

En annan trevlig sak.
I skrivande stund så har vi "rörisen" hemma som håller på att montera ihop vårt badrum.
Imorgon så får jag bada!!!

Shit, nu måste jag jobba- vagnfel på centralen.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Skönt att höra att det flyter på för er!

KRAM

2009-02-25 @ 20:21:07
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Anki

Hej! Grattis till röris och dagis, vilken toppendag! Vi ses på lördag. Kram Anki

2009-02-25 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0