SMS

Åh jag har ju glömt..
Måste bero på att jag varit hemma med en förkyld son utan internet,
men nu måste jag berätta!

Söndags natt kl 23:29 kom ett sms

"Hi, how r u? Do u remember me? We meet us 2006 in stockholm
(some nightclub) i will be back next weekend!
Regards, daniel from germany"

Killen vill att jag ska komma ihåg honom, efter 3 år- jag som inte ens kommer ihåg att handla mjölk?

Men visst blir man nyfiken- vem är denna man/ pojke?

Jag måste ha varit riktigt packad den kvällen, för jag minns verkligen inte..
Men jag har en svag minnesbild av en grupp tyskar som jag tipsade skulle gå på Mosebackes brunch-
men gav jag verkligen mitt nummer till någon av dem???
Det kan ha varit 3 år sedan..

Hoppas Daniel får en trevlig helg i Stockholm.

Jag tänker ha det, men inte med honom ;)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hahaha...underbart!

2009-02-10 @ 19:15:48
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0