Trött

M vill att vi ska gå tillbaka till tiden då vi lagade lite nyttigare mat..
mycket rotfrukter och fisk.
Och det är inte så att jag har något emot det, men jag är bara så trött just nu att jag inte orkar ta tag i något.

Jag skulle vilja komma igång med träningen också.
Men så kommer vi till men..
Vill så gärna känna att jag har ordning och reda i mitt hem, innan jag tar tag i mig själv.
Vet att jag har svårt att göra något när jag inte trivs hemma.

Vet bara inte när jag ska ha tid till att få ordning på röran därhemma.
Mår så jävla dåligt av att se alla de där kartongerna och klädhögarna-
Tror inte att ens M fattar hur dåligt jag mår av sånt!?`

Och nu vill M att vi ska köpa en massa graderober till alla rum.
Jag har jävligt svårt för garderober!
Fattar att de är praktiska, att de rymmer mycket and so on..
Men jag tycker att det är jävligt fullt!
Jag skulle gärna vilja ha något annat att förvar saker i, men jag är för trött för att bråka-
och det är för ont om tid/ pengar för att fixa det här på något annat sätt just nu.
Så nu kommer vi ha en massa fula garderober överallt.

Som om jag inte var trött innan..

Kommentarer
Postat av: Ulrika Berglöf

Hej! Nu har jag favoritat din blogg också! Hoppas ni får ordning i huset snart! Kram/ulrika

2009-02-06 @ 08:03:08
URL: http://storastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0