Första dagen..

på det nya året!

2009

Jag tror att det här året kommer bli det bästa hittils!
Eller, näst bästa- Inget slår ju av naturliga skäl 2007(då jag födde E).

2008 avslutades på bästa tänkbara sätt;
S lagade en underbar middag hemma hos oss.
Vi drack champagne till hummern, vitt vin till laxen och den vita chokladmoussen intogs efter 12- slaget.

Såg en hel del fyverkerier från våran balkong,
och jag och K konstaterade att det är ju tur att inte alla är lika snåla som oss-
För vad då skulle vi då ha stirrat på?

Vi avslutade kvällen med en omgång av spelet När & Fjärran, tjejerna mot killarna.
Killarna vann välförtjänt, men vi tjejer fick alldeles för svåra kort!

Klockan blev 2 innan spelet var slut och då var jag tvungen att krypa till sängs.
Och när klockan ringde 05:30 i morse var det tungt att lämna min gosiga varma plats.

Ser fram emot att få komma hem och krypa upp i soffan i em-
Så M, fixa en film, drick inte upp all cola som är kvar-
Så lovar jag att fixa pizzan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0