Semester 2009

Har fått mejl om att jag ska bestämma mig innan den 15/2,
hur jag ska fördela mina 28 semesterdagar det här året.

Hu ska jag redan nu veta när jag vill vara ledig?
Jag vet ju inte ens när E:s dagis kommer vara stängt-
Om han nu överhuvud taget kommer ha något dagis???
(Vilket är en helt annan historia, som jag säkert återkommer till)

Sen har jag ju lämnat in ansökan om schemaändring-
och innan jag vet vilka helger som jag jobbar resten av det här året,
Så vet jag ju inte heller när jag behöver vara ledig!?

Men jag antar att jag får fylla i en massa dagar,
och visar det sig att jag inte har arbetsdagar de dagarna-
Då får jag ansöka om ännu mer semseter!
Kan ju inte bli fel? ;)


Sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha, skön läsning killen har!

Systemets tidning, haha.

Det ska börjas i tid ;)

2009-01-15 @ 08:39:26
Postat av: Tessa

Kan man vara för ung för att lära sig dricka med måtta och ansvar? ;)

2009-01-15 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0