En tripp till ett yngre jag

Jag fick för mig att jag skulle prova att logga in på mitt gamla konto på lunarstorm (tessa_h).
Vet inte direkt varför.. men jag började läsa min "dagbok";
och det var både rolig och sorglig läsning-
men framför allt en himla massa minnen!

Tänk vad kul det skulle vara om jag skulle kunna få alla dessa inlägg utskrivna och kanske till och med inbundna-
men känns som om allt för mycket slösande på bläck ;)

Av tjejen jag var för sex år sedan finns det inte mycket kvar av idag-
kanske på både gott och ont-
men en sak är ialla fall säker-
Jag tycker mycket om henne- även om hon var rätt strulig.


Idag sjunger vi för storasyster som blir 35 år!
Hipp hipp hurra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan beställa via nätet, en inbunden bok, gjord av tex sin blogg.



TACK GUMMAN!

2009-07-26 @ 13:38:38
Postat av: Wånkan

Om det inte hade varit för den så hade vi kanske inte träffats!

2009-07-27 @ 08:25:47
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0