Klart man ska få bilar!

E fyller två år idag.
Och för att fira det så har vädret bestämt sig för att återskapa dagens väder!

Själv började jag jobba kl 06:00 i morse, och när jag gick så låg båda mina killat och sussa gott..
Jag och M hade bestämt att E skulle få öppna ett paket nu på morgonen-
och jag la fram ett paket med lite nya tröjor..
Tänkte att han kunde ha en av dem på sig när han gick till dagis idag.

Nu ringde M och berätta att E under tiden hade hoppats på att paketet skulle innehålla bilar, och att han varit lätt besviken när paketet innehöll allt annat än just bilar.
Så nu måste jag gå förbi leksaksbutiken på vägen hem-
För även om han har 4 paket till att öppna när han kommer hem från dagis,
så är det inget som innehåller bilar, och jag tänker inte chansa på att någon av de andra köpt just bilar?

Leksaksbilar från BR

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men stckars E, som antagligen längtat efter bilar..och fick tröjor..ja man fattar ju att han blev besviken.



GRATTIS till E som fyller 2 år idag! Har inte skickat något, utan tänke nog att han kunde få något då vi träffas istället.

2009-07-07 @ 10:29:21
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Anki

Inga bilar från oss! Lite kultur... ;-)

2009-07-07 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0