Present på posten.

Idag får E en present på posten.
Det är från en vän som jag tidigare jobbat med på tolkförmedlingen.
Han vet naturligtvis inte om att han paketet är på väg- men jag tycker att det ska bli spännande att se-
Hon brukar alltid göra något fint!
(Hon är nämligen väldigt duktig på att sticka, sy och annat pyssligt)

Själv väntar jag på ett annat paket;
En fotobok från Fuji.
Jag ska ge bort den i present-
men till vem och vad som finns i boken tänker jag berätta i ett senare tillfälle!


Exempel på fotobok hämtad från Fujis hemsida.

Kommentarer
Postat av: therese

jag hoppas på att erik kommer att gilla sin present. och att den kommer fram idag.

2009-07-10 @ 13:09:51
Postat av: tessa

Tack Therese! Erik gillade sin nya stickade racingbil. Och han var snäll och låna ut den till en bebis på kalaset också- och hon uppskattade den nog ännu mer, även om hon verkade besviken att den inte var ätbar? ;)

2009-07-13 @ 07:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0