vacum

Var skittrött när klockan ringde i morse 04:45.
Hade förmodligen försovit mig om inte E hade drömt om något som fick honom att gny och sparka till med benen?

Nu har jag suttit på jobbet i nästan tre timmar.
Har kollat igenom mina mejl, surfat runt på lite bloggar och spelat Mafia Wars på Facebook-
(vilket jag för övrigt är nära att bli beroende av..)
Tittat på lite nya kamera objektiv; skulle vilja köpa mig ett  Nikon AF-S DX 18-200/3,5-5,6 G VR IF-ED.
Skulle vara skönt att ha ett enda objektiv att ta med sig när man ska iväg på semester,
men som är tillräckligt bra att klara av de flesta scener man skulle vilja fotografera-
Fast känns lyxigt att lägga 7000 kronor på något sånt när man saknar inredning.

Man kan inte tro det, men har även jobbat lite.
Har haft lite spårändringar, förseningar och trasiga lok.

Känner att jag sitter här i en liten bubbla och bara väntar.

Och jag fortsätter att vänta.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Vad väntar du så på gumman?

2009-07-21 @ 11:26:33
Postat av: Tessa

Ja du.. jag vet inte riktigt.. på att få vara ledig tror jag? Längtar så till semestern.

2009-07-22 @ 11:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0