Ofrivilligt uppehåll

Jag har faktiskt bloggat hela helgen med mobilen-
men det verkar inte som om det går att skicka mms för tillfället!?

Så tyvärr missar ni alla bilder på min härliga gräddtårta från Midsommar, vår dag på stan under midsommardagen, och vårt besök till Solbergaparken igår, men för att sammanfatta saken så har jag haft en väldigt bra helg!

I morse hade jag packat för en simtur på Centralbadet efter att lämnat E på dagis-
men väl framme så fick jag veta att de ska ha sommarstängt på måndagar!
Så istället satte jag mig med en latte i morgon solen och inväntade att affärerna skulle öppna.

Mitt första besök gick till BR.
Köpte några leksaksbilar till M som också blir 2 år nu i Juli ( min lillkille blir det 6, 5 timme före honom!).
Sen var jag in på Prinsar&Prinsessor och handlade en pyjamas till samma födelsedagsbarn.
Det fanns massor av fina saker, men känner att jag måste hålla igen lite på utgifterna..

Sen tog jag  Drottninggatan ner mot Åhléns.
Där hittade jag ett par beiga byxor till E på rean- har tittat på de byxorna tidigare, så trots mitt "köpstopp", så fick de följa med till kassan *ler*  Kan ju inte låta killen gå utan byxor ju!

Nu ska jag jobba till 19- och försöka leta reda på varför mina mms inte går fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0