Framtiden i korthet;

Om 1, 5 timme så slutar dagens arbetspass!
Ska gå till centralbadet och simma några längder.. försökte ju måndags, men då hade de stängt.
Sen är jag ledig ända till tisdag- det känns lyxigt!

Imorgon tänkte jag gå till Outlet och titta lite i affärer.
M skulle försöka komma hem lite tidigare, eftersom vi ska ut till Grönan på em.
Hoppas på en skön och avslappnad kväll med reggae och karuseller.

På lördag var det tänkt att jag skulle träffa mina 3 äldre systrar på pappas sida-
men S har inte fått tag på C, så vi skjuter lite på den träffen-
Så nu har jag en helt ledig dag.
Eller helt "ledig" blir den nog inte- vi har bara inte bestämt vad vi ska göra än.

Söndag är utflyktsdag!
Vi ska packa korgen med tilltugg och badkläder för att tillbringa dagen med E:s kusiner vid Ängsjö.
Har aldrig varit där tidigare, men M säger att det är väldigt fint.
Efter det så är vi bjudna på middag hos M:s syster i Kallhäll- vilket jag ser fram emot!

Vad som händer på måndag återkommer jag om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0