Har precis lämnat E på sitt ny

MMS

Har precis lämnat E på sitt nya dagis, som passande nog har en helikopter som symbol- killen har precis lärt sig säga flygplan! Det går alltid lättare att lämna honom när de är inne. Antagligen för att det finns fler saker som distraherar där? Idag ville han inte riktigt att jag skulle gå- jag fick varken puss eller kram, vilket jag alltid får när man säger hej då inne. Men så fick han syn på något och gick iväg. Ska hämta honom igen vid 10.30, så det blir inte så lång dag.


Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en bra dag.

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-12 @ 09:05:28
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0