Nytt schema!

Har fått helt nya arbetsdagar- och det känns underbart!
Jobbar nu 13 fm istället för 6, och 9 em istället för 15, på en 6 veckors period.
Det är en enorm skillnad för ens sociala liv ska jag meddela!

Fick inte mitt 1:a handsval till semester, men det gör inget känner jag, nu när jag slipper alla sena kvällar!

De har visserligen ändrat arbetshelger också, men det är till det bättre- förutom påskhelgen-
men det löste sig, och för en gångs skull fick jag både äta kakan OCH ha den kvar ;)

Så idag känner jag mig väldigt lättad.
 
Har ramtur idag, och inga arbetsuppgifter-
så istället hjälper jag syrran att reka lite bostads- och arbetstips.
Känner mig lite nyttigare då, även om hon kanske inte vill ha min hjälp ;)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men gumman! Tack för all hjälp! Det känns så skönt att ha någon som engagerar sig och försöker hjälpa oss! Bostad blir lgh tills huset är sålt.., men jobb tar jag allt som finns! ;-)

Puss & Kram

2009-03-24 @ 06:44:35
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0