Idag började...

0-76a51b80db9fee4f020479bd32de686c.png

Idag började vi dagen på Madame Tussauds. Vilket var häftigt men E tyckte det var obehagligt med tidsturen. Jag tror att det var den höga ljudnivå han inte gilla? Så Bond hoppade vi över. Istället tog vi en promenad ner till Oxford street. Vi åt lunch på vägen. Har handlat handdukar och byxor till E på M&S, tshirts till E på Primark, och sen var vi naturligtvis på Hamleys! E älskade deras avdelning med Thomas Tåget! Men med oss hem köpte vi en dubbeldäckare i trä. E vinkade hej då till alla figurer innan vi lämnade affären. Själv hade jag velat tagit med mig Paddington med mig hem- men det är inte för sent än. Jag och E har även varit på London Transport Museum. Vilket var kul för oss båda. Faster min tog en kaffe i cafét under tiden. Vi provade på att köra både tunnelbana och buss. Imorgon hoppas vi på sol- och ett besök på Zoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0