Lyxresa till London




Det blir en resa till London!
Jag och E åker på måndag em från Arlanda, och ska sova inte mindre än 4 (!) nätter på hotell.
Med oss reser min faster och eftersom vi var två vuxna så kunde man boka ett top-secret hotell på lastminute.com.
Vi chansade och för 7500 kronor så fick vi sova på Hilton Hotell Paddington- och det är MED flyg.
Hade jag bokat Hilton, så hade vi fått betalat ca 8000 kronor bara för rummet..
Det känns lite lyxigt!

Så nu planerar jag lite vad vi ska göra;
Madame Tussauds är självskrivet, sen blir det nog även London eye och Zoo.
Och för E´s skull så kommer det även bli ett besök på London transport museum.

Det enda tråkiga är att M inte kunde följa med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0