Öppen hus med fika

Idag har E:s förskola öppet hus med fika mellan klockan 15- 16:30.
Jag hämtar ju E klockan 15 de här dagarna då jag jobbar förmiddag, så det passar ju bra.
Tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle att träffa några av de andra föräldrarna,
och kanske då framför allt, lära sig vilka av barnen som tillhör E:s avdelning och vad de heter!
När vi hade inskolning så var det nämligen inga andra barn med när jag var där..
Men det är ju en annan historia ;)

Jag är inte mycket för andra föräldrar och barn, men idag ser jag faktiskt fram emot det här!


(foto: Roine Magnusson/ Kolmården)

Imorgon är hela familjen ledig.
Vi ska på familjeutflykt till Kolmården! Vilket i alla fall jag och M ser fram emot-
men det är klart, E har ju aldrig varit där, så hur ska han kunna veta?
Parken öppnar klockan 10:00, så vi startar tidigt hemifrån.
Vi ska plocka upp min faster på vägen- som också ville följa med.
Nu får vi bara hoppas att vädret blir så bra som de lovat...
Och att jag kommer ihåg att ladda batteriet i kameran ;P

Kommentarer
Postat av: Wånkan

Hoppas ni får en toppendag bland djuren!



Ses på lördag!

2009-05-14 @ 15:07:15
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0