VAB dag.

Vakande inatt av att jag hade ett eget värmeelement- i sängen!
E var kokhet, så det var att dra sig upp yrvaket för att hämta termometer, ny blöja, alvedon och en flaska vatten.
Man har i alla fall fått in en vana på vad man ska ha ;)
Stackars lilla gubben- 39 graders feber, och förmodligen värk i kroppen för han grinade och skrek..
Men efter alvedon och några klunkar vatten lugnade han ner sig.
Somnade utmattad på mammas mage, men när jag skulle lägga ner honom bredvid mig, så blev han väldigt upprörd.
Så han fick ligga kvar på magen, och jag fick försöka sova så gott det gick med en 15-kilos klump där ;)

Fördelen när man får en extra dag hemma är att man kan passa på att fixa matlådor-
Just nu kokar en köttgryta på spisen. Sen blir det nog rotfruktsgratäng och pastagratäng också?


Vårbild från Hagaparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0