Borde jag bli arg?

Kommer ni ihåg att jag skulle ringa till HS och kolla var sonens remiss hade tagit vägen?

Jag letade upp vilken avdelning som har hand om halsmandlarna..
Ringde och fick veta att de inte hade fått någon remiss.
I alla fall inte på operation- kanske låg den kvar på mottagningen?
Men bäst var ialla fall att ringa till Jakobsberg och fråga vart de skickat remissen.

Så M ringde till läkaren i Jakobsberg.
Där ifrågasatte först sköterskan om vi hade fyllt i alla papper.
Kan säga att det minns jag klart och tydligt att jag gjorde- och mitt framför näsan på henne.
Sen sa hon bara att hon skulle höra med doktorn och återkomma.

När hon ringde tillbaka så var det för att berätta att sonens remiss låg kvar hos dem.
Den hade hamnat i "fel hög"..
Men nu skulle de absolut se till att den skickades på en gång.

Jag vet inte riktigt hur jag borde reagera på det här.
Ska jag skratta?
Gråta?
Svära?

Jag gör nog lite av allt, samtidigt som jag suckar djupt.

Kommentarer
Postat av: Myggan

Jaa...jag beställde min journal idag eftersom de på Danderyd säger att de ej fått den...Sucka är det minsta man vill göra.

2009-11-12 @ 12:08:37
Postat av: Wånkan

2 ord....



svensk sjukvård

2009-11-12 @ 14:12:00
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0