Det blev ett glapp..

Vet inte vad som har hänt med gårdagens inlägg.
Skickade ett mms i går morse, men det verkar ha försvunnit.

Igår gick jag omkring som en zombi.
Sonen vaknade vid halv fem och verkade hur pigg som helst.
Gjorde allt för att få honom kvar i sängen- läste t.o.m Bamse.
Men vid sju gav jag upp och gick ner för att koka välling.
Sonen blev överlycklig över att äntligen få titta på Chuggington och sedan Bilar.

Åkte till jobbet vid halv ett.
Men innan dess så skulle jag förbereda middag-
främst för att själv få med mig en matlåda till jobbet.
Det blev fiskgratäng med potatismos.

Hade tur att det var en lugn em och kväll på jobbet igår;
Kände verkligen att jag inte hade någon koll alls. Hemskt.

Ikväll skulle vi ha gått över till grannarna för middag och Robinson.
Men tyvärr är både man och barn sjuka (halsont och hosta),
så vi kommer att bli hemma på soffan istället.
Nu måste jag börja fundera på vad jag ska laga till middag.
Usch, usch, usch.
Har verkligen ingen lust att laga någonting idag.

Vad ska ni äta?

Kommentarer
Postat av: Jannice

Här blir det wok med nudlar. Victors favorit. Passar på när pappan jobbar..ler



Trist att de är sjuka :-( Hoppas de snart blir pigga och krya igen!



Tack för hjälpen igår förresten! Tror jag anställer dig för att få så mycket info som möjligt på...ja typ..allt..hehe



KRAM!

2009-11-28 @ 14:54:30
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Tessa

Det är bara roligt att kunna hjälpa till! :)



Kram!

2009-11-29 @ 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0