Det blir en lång dag



Gick upp strax innan sju imorse. M hade inte gått till jobbet än.
Tyvärr var jag nog inte riktigt vaken, för jag vet att han prata med mig, men jag kommer inte ihåg om vad!?

Hann äta frukost innan sonen vaknade.
Vi tittade lite på morgontv medans han drack frukostvälling.
Sen lekte vi lite med bilar och klossar.
En av hans favoriter är att spela "hockey" med sina träklossar;
Man har varsin större platt kloss och så skjuter vi en liten fyrkantig kloss emellan oss..

Sen var det dags att gå till dagis.
Oftast går det bättre för M att lämna.
När jag lämnar blir han ofta ledsen eller allmänt tjurig..
Men idag gick det jättebra!
Känns helt underbart.

Jag åkte direkt efter det in till stan.
Har ju slarvat ordentligt med träningen den här veckan.
Så idag simmade jag 40 minuter, vilket var hur skönt som helst.

När jag kom hem för att äta lunch, så var M redan hemma.
Vi har legat på varisn ände av soffan och vilat en timme nu.

Vid 2 ska vi hämta på dagis, och sen blir det tåget ut till Huddinge.

Sen ska jag till jobbet.
Så som sagt.. Det blir en lång dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0