Ett sjukt...

5ded33042da00620b7d4a85a7699dc08.png

Ett sjukt beroende! Mormor hittade en ny serie med tåg i: Chuggington. I natt vaknade jag vid midnatt av att sonen klättrade över mig. "leka tågen, mamma". Försökte verkligen få honom att somna om, men killen vägrade. Blev helt hysterisk. Och två trötta, oförstående föräldrar gjorde inte saken bättre. Till slut gav vi upp. Låg i sängen och hörde honom leka. Vid halv 3 ville han inte leka mer, "Mamma. Titta Chuggington!" Vet inte vem som är galnast; han eller jag som gick upp, satte på datorn och la mig på soffan. Varje avsnitt är väl ca 10-15 min, och då fick jag passa på att sova några min åt gången. Kl 4 gav han äntligen med sig och följde med pappa upp för att somna om! 05:45 ringde min väckarklocka. Jag är jävligt trött på Es nya favoritprogram. Chuggington..chugga, chugga, chugga, chuggington.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjena! Tänkte tipsa om tävlingen vi har i våran blogg som är helt annorlunda från alla andras bloggar, vi intervjuar nämligen kändisar och senast var det alla idoler. KRAM http://fourwords.blogg.se/2009/october/vem-gillar-inte-bio.html

2009-10-17 @ 20:20:50
URL: fhttp://fourwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0