En liten morot!

Jag verkar ha släppt alla hämningar under sommaren-
för nu kommer jag inte i mina jeans längre.
Igen.
Så nu när hösten är här så får det vara slut med alla (nja kanske inte alla?) glassar, kakor, och rostmackor!

Bror B har också konstaterat att han blivit mer cirkelformad senaste tiden.
Han har redan påbörjat sina dagar med snabba kilometerlånga promenader och styrketräning-
så nu har vi gjort en deal-
Den som först tappar 5 kilo från dagens datum, bjuder den andra på valfri dryck vid nästa träff.

Idag visar vågen 88,5 kilo för honom, och 94,5 kilo för mig.

Jag har en liten fördel av att han ska bygga muskler, vilket väger mer, och jag ska främst simma och gå.
Fast å andra sidan är han mer fanatisk än mig, så han kommer lägga ner mer tid på det här än mig..

Spännande och se hur det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0