Jobb vs familj

Har jobbat i en timme ungefär.
Innan jag ens börjat, fick jag medd från M att E har feber.
Stackars liten.. (och det lite i dubbel bemärkelse)

Ikväll är det föräldrarmöte på dagis också, och med tanke på att vi känner oss så osäkra,
så hade vi ju velat vara med på det.
Tanken var att E skulle vara nere hos grannarna och titta på Bolibompa-
och M skulle delta på mötet, eftersom jag måste vara på jobbet.
Men det vore ju dumt att smitta ner grannens barn med något, om det nu smittar?
Tyvärr har vi redan ont om folk här också, så att kompa känns inte aktuellt..

Imorgon ska jag vara på Kungsbron kl 07:30-
ska iväg till Kolmården med jobbet på kurs med övernattning.
Känns inte alls bra att åka iväg när det är så här, men vad gör man?
Nu blir M tvungen att ta hand om allt ända till torsdag em.

Och kvar blir jag med alla skuldkänslor.
Att jobba heltid och samtidigt ha familj är f**n inte kul.
Hur orkar alla andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0