Snart dags för verkligheten

Ska börja jobba igen på fredag.
Tillbaka till det "riktiga" livet.

Inför det var jag tvungen att köpa mig ett par byxor.
Jag väger fortfarande minst 5 kilo för mycket för mina vanliga byxor.
och att fortsätta gå omkring i mina "mamma-byxor" känns helt otänkbart.

Var först inne på H&M, men hittade inte något som ens var värt att prova.
Så då var jag på Lindex. Provade ett par "jeans"tights, men oj vad de var korta.
Hittade till slut ett par byxor på Kappahl.
De hade 100 kronor rabatt på alla sina jeans, och det var bra.
För det här är verkligen ett par byxor som jag hoppas att jag inte ska kunna ha efter jul.
Senast.
Så då vill man ju helst betala så lite som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0