Ledig

Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan.
Vilket i mitt jobb inte alltid är så självklart.

Vi har varit på barnkalas idag.
M:s gudson fyllde 5 år í måndags.
Vi blev bjudna på gräddtårta, glass, kladdkaka och drömmar.
Och popcorn, ostbågar och chips.
Och så kunde man om man ville dansa till Michael Jackson-
Jag har alltid tyckt att MJ var en stor artist, även om jag inte lyssnar på det själv,
men nu känns det som om han spelas precis överallt.
Och det verkar som om alla ungar ska lyssna på det nu för tiden?
Nåja, det var ett riktigt party i alla fall. Med obligatorisk ballong med oss hem.

M var iväg på hockey, så jag och E åkte till faster i Hornstull.
Där fick vi makaroner och korv till middag.
Och till efterrätt muffins och pepparkakor.
E tycker det är toppen där, eftersom man får äta framför tvn.

Imorgon är det tidig arbetsdag igen.
Måste gå förbi en affär sen på vägen hem.
Med tanke på hur kallt det är, så måste jag ha fler tjocka tröjor.
Fryser snart ihjäl.
Nästa år blir det defenitivt en resa till värmen- kosta vad det kosta vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0