Premiär

Idag hade jag några timmar mellan lämning på dagis och att jag skulle vara på jobbet.
Bestämde mig för att åka till Liljeholmen och titta in deras nya centrum.
Har hört så mycket om det och som gammal söderböna blir man ju nyfiken.



Jag tycker att det är en fint centrum.
Men nu var jag där på morgonen, när affärerna knappt öppnat-
På helger känns det som om det kan bli lite trångt i gångarna..
Men jag kan ju ha fel.

Hittade en overall till sonen till nästa vinter på P o. p.

 

765 kronor fick jag betala, vilket var mer än jag egentligen ville.
Men jag har letat i hela city, utan att hitta rätt strl,
så nu när jag fann en, och det var sista exemplaret, så bara Måste jag köpa.

Innan jag åkte till jobbet tog jag en sväng in på Ica Kvantum..
och den gillar jag jättemycket.
Allt var så fräscht och luftigt.
Kändes som om det var bra priser också.
Och deras delidisk var väldigt inspirerande.
Synd att vi bor så långt därifrån, för där skulle jag verkligen vilja handla varje dag.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Tackar så grymt mycket för denna info! Kändes nästan som att läsa en artikel om nya centrumet, med betygsättning..ur en veckotidning. Bra skrivet!

Blev ju lockad att själv åka dit och kolla! :-)



Trevlig helg!

Kram

2010-01-22 @ 15:40:08
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Caroline

Vist ärdet en fin butik, skulle varit trevligt att ha en ica i närheten :) kram

2010-01-22 @ 21:35:29
Postat av: Elinor

Vi var också där, idag, för första gången. Hittade inte ens PoP. Tyckte att det var ganska litet, men jag har tydligen inte upptäckt alla delar - uppenbarligen. Kul att du hittade overall. Själv köpte jag jacka och byxa till nästa vinter. Inte optimailt, då overall är lättare, samtidigt är det skönt att bara kunna ha jacka ibland. Vi har tänkt köpa bil till hösten.



Har sovit jättedåligt i veckan, så nu ikväll kommer jag somna innan Robinson är slut.



Nu har F gjort mat - wok.



Vi får höras snart.



Kram!

2010-01-23 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0