Kärleken övervinner allt


Min kära sambo överraskade mig med fyra nya champagneglas.
Varje glas bär en handsmidd silverring med inskriptionen Amor Vincit Omnia i skrivstil vid sidan av Efva Attlings signatur. Jag har spanat länge på dessa dyra glas och gissa om jag hoppa högt av lycka av den här gåvan
(inombords, då knät inte tillåter några fysiska hopp).

Jag kan klaga mycket på min man ibland, men innerst inne vet vi båda att det inte finns någon annan för oss.
Och vid såna här tillfällen påminns jag om hur romantisk han verkligen är.
Längtar efter att få inviga dessa glas i torr champagne i december ;)

Kommentarer
Postat av: Myggan

Ja, lillebror är söt ibland. Puss till er båda!

2010-07-04 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0