Så mycket man vill göra..

Är ju som sagt själv den här veckan.
Ingen man.
Inget barn.
Och så mycket som man vill göra.

Jag vill köpa färg och duk och måla.
Jag vill ta med mig kameran ut och leta efter vackra motiv.
Jag vill sortera garderoben.
Jag vill ligga på en gräsmatta i solen och läsa böcker.
Jag vill, jag vill, jag vill..

Hur ska man hinna med allt man vill?

I går gick jag runt lite på stan och tittade på rea- kläder.
Varför finns det så få kläder för killar på rea?
Utbudet för tjejer är minst 3 ggr större.
Så tråkigt.

Det enda jag kom hem med till sonen var 6 par boxerkalsonger för 60 kronor.
Vilket i och för sig var ett riktigt fynd.

Träffade upp W vid Kungsträdgården för en mjukglass, lite hemlisar och annat prat.
Alltid så trevligt att kunna umgås med sina vänner på tu man hand.

Idag får jag besök från Åland.
De ska till outlet och handla lite och kommer förbi på en kaffe.
Det ska också bli trevligt.

Och imorgon kommer "storasyster" J och nästan alla barn.
Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0