Tillbaka till en vardag?

Läkaren jag träffade igår var även han inne på att det är en meniskskada.
Det är ju svårt att vara helt säker utan röntgen,
men de vill helst slippa göra det pga barnet.
Det är även en orsak till att de inte kommer att göra någon operation.

Men nu kan jag stödja på benet, t.o.m utan kryckor, även om det tar tid,
och jag måste vila emellanåt, så jag ska nog klara mig.

Jag ska försöka träna upp alla muskler runt knät i benet,
men med så liten belastning som möjligt.
Ska kolla hur reglerna för sjukgymnastik ser ut på vårt jobb.

Idag ska jag nämligen ta mig in till jobbet igen, efter att ha vilat en vecka.
Så långt har jag ännu inte gått, så jag håller tummen för att jag ska orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0