Vecka 15.. eller 16.

Någonstans där befinner jag mig just nu.
När sonen låg i magen så hade jag stenkoll på alla veckor och dagar,
men den här gången känns det inte riktigt lika "viktigt".
Bebisen kommer i början av December, eller när den nu vill, och det känns som det är allt jag behöver veta.

De första veckorna mådde jag illa nästan hela tiden.
Spydde inte så ofta, även om det kändes som om jag skulle vilja.
Men mest har jag varit trött.
Är fortfarande trött.
Men illamåendet har försvunnit-

För att ersättas av foglossning i främre bäcken.
Jippi.
För er som inte vet hur det känns; så tänk på de där skejtarna som får ett metallräcke mellan benen.
Då får ni en liten humm om smärtan.
Skillnaden är att hos mig så känns det så mer eller mindre hela tiden.

(http://www.amazing-animations.com/sports/animated-skateboarding2.php)

Den 6 juli ska vi till KS för ett ultraljud.
Det ser jag fram emot.
Har fått frågan om vi ska ta reda på om det är en pojke eller flicka.
Känns inte aktuellt i dagsläget, men få se när man väl är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0