Drömmen om sol

Är så trött på den här snön och kylan nu.
Och renovering är inte heller så kul.
Vill bara Bort.

Så nu sitter jag på jobbet och funderar på vart vi ska åka v 19.
Jag ska nämligen ha semester 8-17 maj, har jag bestämt.
(får veta nästa vecka om personalfördelningen också tycker det)

Men vart ska man åka, och hur mycket får det kosta?
Självklart vill man ju betala så lite som möjligt.



Mallis är ett alternativ. Kostar ca 12´000 kronor för en veckas charter.

Eller så kanske man skulle åka tillbaka till Turkiet?
Men det skulle bara vara för att ligga vid poolen i så fall.

Ett alternativ är ju att åka till London eller Paris.
Men då blir det ju inget badande.

En liten halvtokig idé jag har är att flyga till Bangkok.
Flyg med Thai under den veckan kostar ~15´500:-,
och hotell kan man ju få ett skysst för hela veckan för 1500:-/2000:-

Resan i sig blir ju några tusenlappar dyrare, men vi kommer ju inte behöva lika mycket fickpengar.

Åh, allas dessa drömmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0