Tillbringade natten till idag på akuten i ...

20100504588 (MMS)

Tillbringade natten till idag på akuten i Danderyd. Vi fick iaf ett rum så att vi kunde sova några timmar, men jag har knappt varit mig själv idag.. Anledningen till att vi åkte in var att de ville ta prover på om det var migrän eller en blödning. Läkaren konstaterade ett typiskt migränanfall, och måste man välja antar jag att jag kom lindrigt undan. Har aldrig haft migrän tidigare och hoppas verkligen att det inte blir någon vana. Jag var helt väck i över 6 timmar! Fick en lista med mig hem på tabletter, alla receptfria så nu har jag bunkrat upp. 3 dagar kvar till semester. Börjar bra.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Men fy vad jobbigt gumman! Spontant vill jag ringa dig.., men jag förstår att man inte orkar prata med migrän. Skriver här och skickar ett sms istället.

Ta nu hand om dig och många kramar!!

2010-05-04 @ 20:05:50
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Wånkan

Va läskigt, hoppas du snart känner dig bättre!



Ta hand om dig gumman!



Massor av kramar!

2010-05-05 @ 08:56:16
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0