Allt gick "bra"

Eller jag kan ialla fall gå på benet igen- om än tillfälligt?
Det har ju gått ca ett halvår sedan jag var på akuten med knät sist,
så med lite flyt behöver jag inte åka dit igen förrän till sommaren?

Förmodligen är det menisken som spökar, eftersom den vanliga röntgen inte visar något fel.

Jag var inte ens ute och halkade runt i snön när det hände,
utan i lugn och ro på biblioteket och lånade böcker.
Kunde inte ta mig därifrån, så var tvungen att ringa till Sambon så han kunde hämta mig.

Efter att ha legat några timmar på soffan, så var det bara att ta sig till akuten.
Kom dit strax efter 17:00 och blev utskriven ca 20:15, så besöket var ju ovanligt kort.
Huvudsaken var ju att jag kunde gå på benet igen.

Ikväll jobbar jag till 21:00- Känner mig inte alls upplagd efter den här "sjukhusveckan"


Kommentarer
Postat av: Wånkan

Nu tycker jag att er familj får hålla er undan från sjukan ett tag!



Låter inge vidare att behöva jobba idag för dig....

2010-11-25 @ 15:09:04
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0