Sjuk?

Har snutit sönder näsan så att det värker som fan på höger sida,
vet inte om jag har feber eller om det bara är jävligt kallt i arbetslokalen?

När jag stod och väntade på pendeln i morse kl 05:20, så var tanken lockande att gå hem igen,
men jag tycker inte att man ringer sig sjuk en halvtimme innan man ska börja.

Har laddat upp med rengöringsdukar till telefonen och tangentbordet,
för jag vill ju inte smitta ner någon kollega.
Ska bara jobba till 12:15 sen ska jag åka hem och lägga mig.
Börjar inte förrän 12:15 imorgon igen, så ska bara vila, vila, vila och hoppas att det vänder.

För sjuk är det sista jag vill vara just nu.

Kommentarer
Postat av: Wånkan

Krya på dig gumman!

2010-11-04 @ 08:20:50
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0