Filmkväll

Vet inte riktigt hur jag kom med i Buzzador, men det verkar som om det är något man ska vara?
Flera av mina vänner är med där, och nu även jag.

Som medlem får man testa olika saker och tycka till och ha åsikter om produkten eller tjänsten.
Mitt första uppdrag är att utvärdera tjänsten lovefilm.

Lovefilm är en videobutik på nätet.
Du registrerar ditt medlemskap och sen är det fritt fram att välja bland dvd filmer och blue-ray filmer.
Hur många filmer du kan hyra åt gången regleras av hur mycket du betalar i månaden.
För 99 kronor kan du hyra 4 st filmer/ månad och får ha max 2 filmer hemma samtidigt.
Om du istället vill hyra obegränsat antal filmer per månad kan du välja att betala 149, 199 kr eller 249 kr,
Skillnaden ligger i antalet filmer du har hemma samtidigt 1, 2 eller 3 st.

Du lägger upp de filmer som du vill se i en lista, och så fort du skickat tillbaka den filmen du sett så skickar lovefilm ut en av de andra filmer du har lagt på din lista.

Min först film som jag får till helgen är Gainsbourg- Ett legendariskt liv
Gainsbourg - Ett legendariskt liv 

Tänkte se den på lördag kväll då jag blivit övergiven av min sambo (han ska leka med en kompis i stan)
Någon som är intresserad av att komma över och göra mig sällskap?
Jag bjuder på popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0