Ledig dag

Lämnade sonen på dagis vid 9.
Sen gick jag till gymmet. Kom precis till gruppträning med ryggyoga, så hoppade på den kursen.
Vart positivt överaskad.
Efter det tränade jag som vanligt; 15 minuter cykling, två varv easyline och 10 minuter crosstraining.

När jag kom hem var jag vrålhungrig och letade igenom alla skåp efter snabb mat-
det blev en burk med minilaxbullar i tomatsås.. Förstår varför den har stått där i månader.

Sen ringde telefonen.
Papprena om Lise har kommit till Solna, så den 1 november ska jag dit och träffa en läkare.
Kändes så skönt att få en tid.
Trodde att det skulle kännas jobbigt, men jag känner än så länge bara ett lugn.

Nu saknas det bara ett samtal om tid för sonens operation.
Sen kan vi börja koppla av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0