ny vecka- ny måndag

Sov rätt dåligt inatt.
Vaknade flera gånger och trodde att klockan redan hade ringt.
Men varje gång jag tittade på klockan så var den långt ifrån sju.


När klockan då "äntligen" blev sju, så kände jag mig ändå rätt pigg.
Gick upp och förberedde omelette till både mig och sonen innan jag väckte honom.
Känns så grymt att väcka det lilla livet när han sover så gott.

Lämningen på dagis gick hur bra som helst idag.
Vi har haft en del tuffa lämningar bakom oss,
men imorse sprang han iväg glad över att få träffa kompisarna.
Tänk att byte av dagis kunde bli en sådan skillnad.
Rekomenderar verkligen Pysslingen till alla som ska välja förskola.

Har hunnit träna lite mellan lämning och jobb också.
Men jag tycker inte att det händer någonting..
Hur mycket jag än tar i så syns det inte på vågen.
Fast det kanske har mer att göra med vad jag stoppar i mig, än hur mycket jag tränar?


Tanken slog mig hur jag skulle ha sett ut om jag inte tränat de senaste månaderna.
Oj, oj, oj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0