Preliminärt

Blev uppringd av en barnmorska från KS igen.
Hon har pratat med Uppsala, och de har fått ett preliminärt besked om ett av proverna.
Hon kunde inte ge några besked om vad det handlade om för provtagning.

Preliminärt.

Jag vill inte ha något preliminärt besked om någonting.
Så vi kom överens om att hon skulle hålla kontakten med Uppsala,
och så återkommer hon till mig om en ny tid när de har fått ett bekräftat svar.

Det tycker jag blir bättre.
Men det känns i alla fall bra att vi förmodligen kommer att få ett svar på vad som hände.
Ett preliminärt svar ger en i alla fall hopp.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hoppas ni får ert svar, så ni kan få gå vidare.

När jag fick preliminärt besked efter mammas obduktion, så visade det sig sen att det stämde bra med det slutliga beskedet. Men man vet ju aldrig..och det är dumt att ta det preliminära, utifall att det skulle vara missvisande.



Kram till er!

2010-09-08 @ 18:13:12
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0